Vpliv koronavirusa na vsakdanje življenje v Zasavju je očiten. Zaustavljen je javni promet, šole so zaprte, zapirajo pa se tudi nekatere prodajalne. Tudi dostava paketov bo te dni potekala drugače kot sicer.

Pošta Slovenije uporabnike poziva, naj se izogibajo osebnim stikom. Uporabniki lahko izberejo dostavo v PS Paketomat s 24 lokacijami po Sloveniji ali dostavo na vnaprej dogovorjen prostor (na teraso, pod nadstrešek, v lopo … ). Z aplikacijo Pošte Slovenije Moja dostava – moja izbira je mogoče kadarkoli spremeniti lokacijo dostave paketa.

»Če želite poslati pošiljko, pa svetujemo, da uporabite spletno aplikacijo PS Pošlji paket, s katero paket za pošiljanje pripravite kar doma ter ga oddate v PS Paketomat ali na najbližjo poštno poslovalnico. V spletno aplikacijo vnesete podatke o naslovniku, izberete velikost paketa, pripravite in natisnete spremnico za pošiljanje ter jo namestite na paket. Storitev plačate s plačilno oz. kreditno kartico ali z Moneto,« še dodajajo na Pošti.

Dodano 17. marca ob 7.30: S Pošte Slovenija so nam poslali dodatna pojasnila glede njihovih storitev:

“Vezano na včerajšnje sporočilo o prilagojenem zagotavljanju določenih poštnih storitev ponovno pojasnjujemo, da je omogočeno koriščenje posebnih storitev, kot so ODKUPNINA (plačilo po povzetju), AR (povratnica) in POD (podpis naslovnika), vendar pozivamo in prosimo, da se le-teh v največji možni  meri NE POSLUŽUJETE oziroma jih NE KORISTITE.

V skrbi za svoje zaposlene in naše uporabnike delamo vse kar je v naši moči, da omejimo neposredne številne stike, ki jih koriščenje tovrstnih storitev zahteva pri izvedbi.

Naprošamo vas, da uporabljajte le NUJNE storitve, ki omogočajo brezkontaktno dostavo NUJNIH pošiljk.

Svojim kupcem/uporabnikom svetujte, da pošiljke preusmerijo na alternativna mesta kot so paketomati, dostava na dogovorjeno mesto.

Kot nadomestno rešitev pošiljanju fizičnih pisem vam ponujamo rešitev za elektronsko vročanje (e-vročanje) PoštAR, ki jo lahko 15 dni koristite brezplačno. Storitev je dostopna na https://www.postar.eu/.”

Spremembe pa začasno uvajajo tudi v dostavni službi GLS, od koder so nam sporočili:

»1. Dostava paketov bo potekala na prostem in brez kontaktov z upoštevano razdaljo 1,5 metra. GLS kurirji ne bodo vstopali v zaprte prostore ob dostavi paketa. Prejemnik paketa naj prevzame paket zunaj.

2. Prevzem paketov poteka izključno na prostem. GLS kurirji ne bodo vstopali v pisarne, skladišča in druge prostore. Predaja poteka brez kontaktov z varnostno razdaljo 1,5 metra.

3. Prejemniki paketov se v čim večjem številu odločite za plačilo direktno spletnemu trgovcu (s plačilom po predračunu ali s plačilnimi karticami), da zmanjšamo število paketov z odkupnino in s tem število stikov ob plačilu po povzetju.

4. Prejemniki paketov se v čim večjem številu odločite za dostavo na dogovorjeno mesto ali za dostavo v GLS Paketomat. Dostava na dogovorjeno mesto pomeni, da prejemnik ne podpiše prevzema in da lahko kurir pusti paket npr. pred vrati, na terasi, za ograjo, ipd.. GLS Paketomati omogočajo brezkontaktni prevzem paketa na 70-ih lokacijah po vsej Sloveniji.

5. Če paketa ne bo možno dostaviti niti brezkontakno na naslovu niti preko GLS Paketomata, se bo paket takoj vrnil k pošiljatelju. Paketi ne bodo čakali prejemnikov na osebni dvig v GLS paketnem centru.«

Savus

Foto: arhiv Savus