Odkrivaj, pristno uživaj in na spletu deli lepote zasavske regije je vodilo kampanje #VisitZasavje. S 1. avgustom se je začela skupna akcija za izboljšanje turistične prepoznavnosti zasavske regije. Akcija je nastala na pobudo RRA Zasavje, snovala pa se je v sodelovanju z organizacijami in posamezniki, ki delujejo na področju zasavskega turizma. Potekala bo avgusta in septembra 2022.

Organizatorji kampanje #VisitZasavje vabijo prebivalce zasavske regije, da v obdobju med 1. avgustom in 30. septembrom 2022 obiščejo vse štiri občine zasavske regije. Namen kampanje je spodbuditi lokalno prebivalstvo in obiskovalce, da raziščejo zasavsko regijo, ter svoja doživetja delijo na družbenih omrežjih za povečanje prepoznavnosti regije kot edinstvene turistične destinacije.

»V vsaki občini obiščite eno točko (turistično znamenitost, zanimivost, dogodek, gostišče, lokacijo v naravnem okolju …), se na lokaciji fotografirajte/pripravite kratek video. Fotografijo oz. video objavite na Facebooku ali Instagramu in objavo nujno označite z #VisitZasavje (besedilo #VisitZasavje lahko izdelate še v fizični obliki, npr. napišete na list papirja in se z njim fotografirate/posnamete). Ustrezno označene objave bomo organizatorji delili na Facebook strani VisitZasavje. V objave lahko vključite vaše vtise ob obisku ali dopišete kakšno zanimivost. Izbrane objave bomo delili tudi na spletnih mestih in profilih sodelujočih organizacij,« pojasnjuje Luka Devetak iz RRA Zasavje.

K aktivnem sodelovanju v kampanji #VisitZasavje vas bodo dodatno spodbujali zasavski gostinski in turistični ponudniki, društva, organizatorji dogodkov, rokodelci in ostali. Ti bodo podeljevali vzpodbude oz. nagrade tistim, ki bodo v času kampanje v vsaki zasavski občini obiskali po eno točko in med njimi seveda tudi njihovo lokacijo. Za sodelovanje v kampanji ponudnik po kratkih navodilih pripravi video, ga objavi na Facebooku ali Instagramu in ga označi z #VisitZasavje.

Na RRA Zasavje poudarjajo, da je za razvoj konkurenčnega turizma in izboljšanje prepoznavnosti regije potrebno delovati regionalno, izkoristiti sleherne zasavske potenciale in si skupaj prizadevati za razvoj edinstvene destinacije, ki bo prepoznavna doma in v mednarodnem prostoru. Potencial regije za razvoj turizma je precejšen, obetavni so tudi evropski in nacionalni programi.

»S kampanjo #VisitZasavje smo sprožili povezovanje med turističnimi organizacijami in posamezniki na operativni ravni in naredili korake v smeri razvoja enotne blagovne oz. promocijske znamke. Želimo, da o zasavski regiji pripovedujejo in jo promovirajo ljudje, ki tukaj živijo oz. so z regijo povezani. Tako bomo naše kraje predstavili v najbolj pristni luči. Vabljeni, da se nam pridružite pri promociji zasavske regije,« je povedal Kristijan Adamlje iz RRA Zasavje.

V delovni skupini so sodelovali: RRA Zasavje, Razvojni center Srca Slovenije, TIC Litija, TIC Hrastnik, Občina Zagorje ob Savi, RMED Srečno Zagorje, Virtualni muzej rudarstva 4. dritl, Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje, Zavod za mladino in šport Trbovlje, Kareta Turizem, Regijska turistična zveza KUM, Regionalni center NVO, Vlado Poredoš, turistični vodič po zasavski regiji, in drugi.

Regionalna Razvojna Agencija Zasavje

Foto: RRA Zasavje