V primeru poškodbe ali bolezni smo lahko hitro soočeni s čakalnimi dobami, seznami in oddaljenimi termini zdravstvenih storitev. Ob tem pa smo zaradi slabega počutja in negotovosti izpostavljeni še nepotrebnemu stresu, ki ima lahko dodaten negativen vpliv na naše zdravstveno stanje. Z zdravstvenim zavarovanjem Zdravstvena polica se odpre nov svet, v katerem si z enostavnim klicem v asistenčni center Varuha zdravja zagotovite termin pri specialistu za potrebni pregled ali poseg in si lahko hitreje povrnete zdravje.

Kakšne prednosti zavarovancu prinaša sklenitev Zdravstvene police?

Mitja Plaznik, komercialist svetovalec Varuh zdravja, Vzajemne

Zdravstvena polica je zdravstveno zavarovanje, s katerim si zavarovanci zagotovijo dostop do zdravstvenih storitev izven mreže javnega zdravstva, v katerem lahko na določene zdravstvene storitve zaradi preobremenjenosti sistema pacienti čakajo tudi več let. Z Zdravstveno polico je lahko zavarovanec brez skrbi zaradi dolgih čakalnih dob, saj mu v asistenčnem centru Varuha zdravja uredijo termin pri izbranem izvajalcu v najkrajšem možnem času, običajno že v nekaj dneh. Za lažji in hitrejši dostop do storitev zavarovanje vključuje tudi brezplačno asistenco, ki zagotavlja pomoč pri izbiri pogodbenega izvajalca zdravstvenih storitev ter celovito pomoč zavarovancem na njihovi poti do zdravja.

Omeniti moram še to, da ima vsak zavarovanec Zdravstvene police na voljo tudi Dr. Posvet. To je varen in zaseben kanal za klepet z zdravnikom, kjer lahko enemu od sodelujočih zdravnikov v primeru zdravstvenih težav, skrbi in dvomov ponoči in podnevi, katerikoli dan v tednu postavi vprašanje prek izbrane aplikacije za klepet: Viber, Facebook Messenger, WhatsApp in Telegram. V časih, v katerih živimo, to zagotovo pomeni posebno dodano vrednost, saj zavarovanec v negotovih trenutkih, ko je strah največji, tako občuti večjo psihološko varnost. Zdravja, ki je poleg znanja in zaupanja temeljna vrednota naše zavarovalnice ni mogoče ovrednotiti, saj je neprecenljivo. In vse nas kdaj postane strah, kadar gre za naše zdravje.

V zadnjih letih se je pojavila vse večja potreba po pregledih in posvetih z zdravnikom na daljavo. Je tudi ta možnost vključena v zavarovanje?

Veliko število zavarovancev v Sloveniji nima svojega splošnega oziroma družinskega zdravnika, zato tudi na tem področju nismo ničesar prepustili naključju. Poleg storitve Dr. Posvet, ki je vključena v zavarovanje Zdravstvena polica, smo razvili še poseben produkt, in sicer Zavarovanje E-zdravnik. Z  E-zdravnikom dopolnjujemo ponudbo na področju telemedicine. Gre za zavarovanje, ki zavarovancem v primeru bolezni ali nezgode zagotavlja dostop na daljavo do zdravnika splošne oziroma družinske medicine iz mreže izvajalcev Varuha zdravja, prek video povezave ali po telefonu. Ob posvetu lahko zdravnik izda izvid, predlaga pa lahko tudi pregled pri zdravniku specialistu ustrezne stroke. Zavarovanje velja tudi za zavarovančeve otroke do 18. leta in vključuje brezplačno asistenco.

Kakšni so pogoji za sklenitev Zdravstvene police?

Pogoj za sklenitev Zdravstvene police je dopolnjenih 18 let ter izpolnjen zdravstveni vprašalnik, pri Zdravstveni polici Junior in Junior +, s katero hiter dostop do specialistov zagotovimo najmlajšim, pa je spodnji prag starost enega leta. Poleg Zdravstvene police za posameznike smo razvili tudi program za podjetja, to je naša Kolektivna Zdravstvena polica, za katero se podjetja odločajo v čedalje večjem obsegu, saj na ta način zagotovijo hitrejšo zdravstveno obravnavo zaposlenih, s čimer zmanjšujejo prezentizem in absentizem ter s skrbjo za svoje zaposlene krepijo pripadnost svoji organizaciji.

Kako poteka uveljavljanje zavarovanja?

Mitja Plaznik, komercialist svetovalec Varuh zdravja, Vzajemne

Ob pridobitvi napotnice splošnega zdravnika lahko zavarovanec Zdravstveno polico uveljavi s preprostim klicem v asistenčni center Varuha zdravja na brezplačno telefonsko številko 080 20 60 ali nam piše na info@vzajemna.si. Če zavarovanec ne more do svojega osebnega zdravnika ali ga nima, mu lahko v svoji mreži izvajalcev zagotovimo obisk pri zdravniku splošne in družinske medicine mi. Na osnovi napotnice uredimo vse potrebno in o poteku sproti po telefonu ali SMS-u obveščamo zavarovanca ter z njim uskladimo termine in izbiro zdravstvenega izvajalca. Z gotovostjo lahko trdim, da gre za najpopolnejše zavarovanje za zdravstvene storitve v mreži zasebnih izvajalcev. Sodelavci v asistenčnem centru Varuha zdravja za zavarovanca ažurno uredijo vse potrebno za pripravo načrta zdravljenja in proces vodijo do zaključka: organizirajo obisk pri zdravniku specialistu in diagnostične postopke, prav  tako poskrbijo za organizacijo morebitnega operativnega posega doma ali v tujini. V mrežo Varuha zdravja so vključeni izbrani zdravniki in ustanove, ki zagotavljajo kakovostne storitve na najvišji ravni.

Lahko podate kakšen primer zavarovanca?

Primerov je res ogromno. Najde se tudi takšen, kjer smo zavarovancu ravno s tem, ko smo mu omogočili pravočasno postavljeno diagnozo in hiter dostop do zdravljenja, rešili življenje. Veliko primerov je, ko zavarovancem z Zdravstveno polico pomagamo, da se po poškodbi ali bolezni hitro vrnejo v svoj običajni življenjski ritem. Tak je primer zavarovanke, ki je sklenila Zdravstveno polico, ker se ji je zdela koristna. Po svoji nezgodi je ugotovila, da je bila sklenitev zelo dobra odločitev. Martina se je marca letos poškodovala pri smučanju, pri padcu je utrpela poškodbo desnega kolena. Obiskala je svojega osebnega zdravnika, ki ji je izdal napotnico za magnetno resonanco kolena in prvi ortopedski pregled. Obrnila se je na asistenčni center Varuha zdravja in v enem tednu opravila magnetno resonanco, nato pa še ortopedski pregled. Ortoped ji je predlagal protibolečinske terapije, ki jih je pri izvajalcih iz mreže Varuha zdravja opravila v aprilu. Ker se stanje kolena po enem mesecu ni izboljšalo, je bila napotena še na kontrolni ortopedski pregled, kjer ji je ortoped predlagal artroskopijo desnega kolena – rekonstrukcijo sprednje križne vezi. Operacijo je opravila septembra. Naša zavarovanka je z Zdravstveno polico prišla od poškodbe do zaključka zdravljenja v manj kot v pol leta. V tem času je bila le kratek čas službeno neaktivna in se je kmalu lahko vrnila na delovno mesto in spet neovirano poskrbela za vsakdanje opravke. Veseli se da bo ponovno lahko smučala in uživala v zimskih radostih s svojo družino. Prepričan sem, da bo z našimi rešitvami, ki jih vselej razvijamo in nadgrajujemo, Varuh zdravja v prihodnosti prva komunikacijska linija, ko bo zavarovanec v skrbeh za svoje zdravje.

Se lahko zavarujejo tudi družinski člani?

Z Zdravstveno polico pri Varuhu zdravja v skladu s svojo vizijo resnično poskrbimo za zdravje vseh generacij – otroke, starše in tudi stare starše, saj smo za starejše razvili Zavarovanje Specialisti Senior, ki se ga lahko sklene od dopolnjenega 65. leta starosti.


Za več informacij o zavarovanju Zdravstvena polica se dogovorite za posvet s svetovalcem Varuha zdravja Mitjo Plaznikom (041 758 460, mitja.plaznik@vzajemna.si).

PR objava