Pisal se je četrtek, 7. februarja, ko je skupina vedoželjnih učencev razredne stopnje pod budnim očesom zagnanih knjižničarjev knjižničarskega krožka, domiselnih idej knjižničarke Romane Poglajen in pridnih učiteljev, ki so priskočili na pomoč, odkrivala Prešernov prispevek k razvoju slovenske kulture, jezika in narodne zavesti na letošnjem že tradicionalnem Večeru v knjižnici na OŠ Ivana Kavčiča na Izlakah. Pozno popoldne se jih je zbralo več kot 80 in šolska računalniška učilnica je bila kar premajhna za vse bistroumne glavice, ki so želele prisluhniti doživetemu branju zgodbe Škrlatne vile napoved in kvizu O dečku, ki je pisal pesmi. Sledile so različne delavnice na temo kulture. Ideje zanje so prispevali mladi knjižničarji, ki so pogumno prevzeli vodenje mlajših otrok in jih spremljali pri literarnem ustvarjanju pesmic, pripravi pogrinjka, glasbenem rajanju, igranju družabnih iger, likovnem ustvarjanju kazalk za knjige in športnem »miganju«. Večer je bil namenjen ozaveščanju o pomenu pisanja z roko v sklopu projekta Teden pisanja z roko, kateremu se je pridružila tudi izlaška šola. Učenci so tudi tako spoznavali, kako pomembna in edinstvena je spretnost pisanja. Vsi lično izdelani izdelki pričajo o trudu, ki so ga vložili udeleženci in spominjajo, da izlaški otroci res znajo pisati z roko. Razstavljeni bodo v šolski knjižnici. Delavnice so na otrokom zanimiv način učile medsebojnega komuniciranja in sodelovanja, prevzemanja odgovornosti, vztrajnosti pri delu, jih kulturno ozaveščale in spodbujale domišljijo preko zabavnega učenja.

V sklopu Tedna pisanja z roko pa so svoje spretnosti dokazali tudi učenci z dodatno strokovno pomočjo, ki so pod mentorstvom specialnega pedagoga Blaža Vozlja izdelali svoje obrise dlani in nanje zapisali svoje misli o učni pomoči, s čimer so želeli pokazati lasten trud in ozaveščati svoje vrstnike o pomenu dodatne strokovne pomoči. Nastali so res lepi izdelki, ki krasijo šolski hodnik. Nekateri učitelji pa so namenili pomenu pisanja z roko tudi ure oddelčne skupnosti.

BV

Foto: BV