Propadajočemu kompleksu Medijskih toplic, ki že od leta 2017 išče novega lastnika, se morda končno obetajo boljši časi. Za 455 tisočakov ga bo kupilo celjsko podjetje Global leasing oziroma domačin Samo Feštajn.

Februarja je v vodo padla že druga javna dražba, v kateri je poskušal stečajni upravitelj Igor Bončina Medijske toplice prodati za 679.000 evrov. Čeprav je bil ta znesek dvakrat manjši kot na prejšnji javni dražbi, se za nakup nekdaj ponosa, danes pa največje sramote Zagorske doline, ni zanimal nihče.

Tokrat je Bončina dobil pet nezavezujočih ponudb, ki so jih oddali samostojni podjetnik Janez Burica, ljubljanska Akustika Group, Vila Gasner iz Bistrice pri Tržiču, ljubljanski Bau Projekt in Global Leasing. Višina ponudb je bila tedaj poslovna skrivnost, vendar, kot je včeraj na tiskovni konferenci povedal zagorski župan Matjaž Švagan, nobena ni presegala 500.000 evrov. Komisija je vse ponudnike pozvala k izboljšanju ponudb, na kar sta se odzvala samo dva. Največja ločitvena upnica Nova KBM, ki ima v stečaju priznane terjatve prvega zastavnega reda v višini 833.000 evrov, je ob zbranih ponudbah dejala, da se bodo do 31. julija opredelili do oddanih ponudb. Zdaj je znano, da bo novi kupec medijskih toplic podjetje Global leasing. Tako je odločila NKBM, pristojno sodišče soglaša s prodajno pogodbo, Bončina pa je Feštajna že pozval k plačilu varščine.

Kompleks Medijskih toplic sicer propada že od leta 2009, ko so ga zaradi izgub zaprli, kmalu pa so se vanj »naselili« nepridipravi, ki so še pripomogli k že tako uničeni infrastrukturi. Kompleks trenutno ureja Društvo za šport in rekreacijo Škorpijoni Hrastnik v zameno za uporabo objektov.

Novi lastnik si bržkone s samo infrastrukturo ne bo mogel dosti pomagati, saj se sanacija propadlih objektov ne izplača, novo zgodbo pa bo lahko pisal s pomočjo vrelca termalne vode, ki ga je v Slavi Vojvodine Kranjske opisoval že Janez Vajkard Valvasor.

MD

Foto: arhiv Bronislava Urbanije