Komunala Trbovlje je konec lanskega leta na podlagi energetskega zakona in pravilnika o načinu delitve in obračunu stroškov za toploto v stanovanjskih in drugih stavbah z več posameznimi deli (Ur. l. RS št. 82/2015 in 61/2016), ki določata nov način delitve sanitarne tople vode in ogrevanja, pristopila k projektu delitve stroškov.
V letošnjem letu so to storitev ponudili svojim odjemalcem in jim skupaj z januarskimi računi poslali obvestila o možnosti izvajanja delitve stroškov. Prav tako so o tem obvestili vse upravnike v občini Trbovlje. Storitev opravljajo po ugodnih cenah, ki za večino uporabnikov pomeni znižanje obstoječih stroškov.
Hkrati so v ta namen prenovili sistem javljanja porabe vode, da je le-ta enostavnejši in minimizira možnost napak. Omogočajo javljanje stanj internih števcev na dva načina:
- preko nove elektronske tajnice po telefonu na brezplačno številko 080 21 40
- preko portala moja.komunala, ki ga najdete na njihovi spletni strani www.komunala-trbovlje.si
S tem je odjemalcem omogočeno, da javljajo porabo na enak način in v istem časovnem obdobju tako za hladno kot tudi toplo vodo.
Postopek zamenjave izvajalca delitve je seveda odvisen od sklenjenih pogodb s sedanjimi izvajalci. V kolikor boste želeli zamenjati izvajalca delitve, morate enako kot doslej, postopek urediti preko upravnika.
Komunala Trbovlje opravlja storitev delitve sanitarne tople vode že v mnogih objektih.
In prav zadovoljstvo uporabnikov je privedlo do ponudbe izvajanja nove, dodatne storitve – delitve stroškov toplotne energije.
To storitev že omogočajo, vendar le v tistih objektih, kjer je to tehnično izvedljivo in je omogočen daljinski popis internih delilnikov. Prednost takšne delitve je v tem, da se v istem časovnem obdobju popiše tako glavni kalorimeter kot interni delilniki in je zato delitev najbolj točna. Tudi to storitev izvajajo po zelo ugodnih cenah. Predvsem pa vidijo prednost v tem, da je izvajalec v istem kraju in tako bolj dosegljiv za uporabnika.
Komunala Trbovlje si v širokem spektru dejavnosti in storitev, ki jih opravlja in ponuja svojim odjemalcem – občanom Trbovelj, prizadeva, da bi bila prijazna in cenovno ugodna. Zato (vseskozi) nenehno dograjuje svoje informacijske sisteme, izboljšuje videz in preglednost svojih računov ter širi svoje delovanje v smislu izvajanja novih storitev in se prilagaja željam svojih uporabnikov, seveda kolikor je to zakonsko mogoče.
PR objava