Zakaj je vsebinski marketing pomemben tudi za vaše podjetje?
Ste že slišali za vsebinski marketing? Je čedalje bolj učinkovit inbound marketinški pristop, ki se osredotoča na ustvarjanje in distribucijo relevantnih, uporabnih vsebin, ki niso oglaševalsko obarvane. To so lahko objave na družbenih omrežjih, članki na spletnih straneh, podcasti, oziroma kakršenkoli tip vsebin, ki je zanimiv za vaše potencialne stranke.
Vsebine so ustvarjene z namenom, da gradijo prepoznavnost, znamko povežejo s ciljnim občinstvom, jo ločijo od konkurence, ter povečajo organski promet na spletno stran in prodajo. Vsebinski marketing je primeren za praktično vsako podjetje, ki je prisotno na spletu. Z njegovo pomočjo se lahko uveljavite tudi kot avtoriteta v svoji panogi, s čimer pridobite zaupanje in verodostojnost pri vaši ciljni publiki.
Manjšim in večjim podjetjem pomagata pri razvijanju strategij vsebinskega marketinga, SEO optimizaciji spletnih strani ter produkciji in distribuciji avtentičnih spletnih vsebin – od čudovitih promocijskih fotografij in trendi TikTok videov, do spletnih člankov in viralnih kampanj. Njune strategije vsebinskega marketinga temeljijo na najnovejših trendih in raziskavah ter so optimizirane s trajnostnimi SEO metodami.
Pred kratkim sta za vse, ki bi se radi o vsebinskemu marketingu naučili kaj več in bili na tekočem z najnovejšimi strategijami, lansirali tudi podcast Wallflower Sessions. Prisluhnite mu na platformi Spotify, Apple ali katerikoli drugi podcast aplikaciji.
PR objava