V življenju lahko opazite, da obstaja mnogo različnih pogledov. Različni ljudje, skupine, kulture, narodi in etnične skupine imajo drugačen pogled.

Povprečen človek običajno vztraja pri svojem stališču, sočasno pa kritizira in obsoja druga, ne da bi stališča drugih ljudi sploh resnično poskusil razumeti. Vi morate ravnati ravno nasprotno.

Naslednje ključno načelo dobrega življenja je:

RESNIČNO SI ŽELITE RAZUMETI VSAKO STALIŠČE.

Postati morate zelo radovedni in dobri v ‘postavljanju v kožo’ drugih ljudi in gledanju sveta z njihove perspektive. To pa zato, da spoznate, da so svet v resnici ni nič drugega kot različni pogledi.

Brez (različnih) stališč ni razumevanja sveta. In vaše lastno ni najpomembnejše ali najboljše. Tega se je treba zavedati.

Torej, ko to prepoznate, lahko razumete, da se s pogledom na svet z več zornih kotov lahko veliko naučite. To pa postane ena od stvari, ki vas navdušuje, da nadaljujete raziskovati različna stališča.

> 65 KLJUČNIH NAČEL, KAKO živeti dobro <

Borut Kmetič

Po formalni izobrazbi sem diplomirani varstvoslovec informacijske varnosti, sicer pa imam precej izkušenj v večjih mednarodnih IT okoljih pri upravljanju in svetovanju na področju informacijske varnosti, vodenju IT projektov in izvedbe storitev, pri upravljanju in presojanju ISO sistemov, svetovanju pri digitalizaciji poslovanja, varstvu osebnih podatkov, vodenju kakovosti, procesov in organizacijske kulture.

Sem zunanji vodilni presojevalec informacijske varnosti po ISO standardu pri mednarodni certifikacijski hiši.

Organizacijam pomagam iskati strateške rešitve in izboljšati njihovo poslovanje, predvsem na zgoraj navedenih področjih. Sicer pa se ukvarjam tudi z drugimi oblikami optimizacij (oziroma hekanja), kot so na primer biohekanje, osebna rast, raziskovanje prebojnih novih tehnologij, eksponentna organizacija, sistemsko razmišljanje in druge napredne metode.

Borut@SmartAssets.it
Borut@Medium
Borut@TheGoodMenProject


 

Prejšnji članekOcepek kandidat, Lesjak osebnost leta
Naslednji članekIzjava tedna: Ralph Denk