Priborjena nagrada je Post-apokaliptično turo v letošnjem februarju ponesla v Berlin, kjer se je kalila v družbeno-podjetniškem inkubatorju Social Impact Lab in se prelevila v začetni stadij blagovne znamke z družbenim učinkom in z imenom Post-Apokalypsa. Njeno vsebinsko in grafično zasnovo lahko preverite na spletišču www.postapokalypsa.com, ki je pretekli teden ponesel inovativen zasavski turistični produkt v svet.
V izjavi za javnost so organizatorji zapisali, da z ustvarjalnostjo in domišljijo, ki ju uporablja kot orodje za reševanje izzivov, s katerimi se okolje sooča, Post-Apokalypsa krmili med ostanki preteklosti ter soustvarjanjem odgovorne prihodnosti. Izhaja iz vrednot ustvarjalnosti, avtentičnosti, vključevanja lokalne skupnosti in krožne ekonomije. Vse potrebne materiale – od kostumov za udeležence, do scenografiskih in promocijskih elementov – je ekipa izdelala iz odpadnih in ponovno uporabljenih materialov. “Ničesar ne želimo proizvajati po nepotrebnem. Kostume za organizatorje smo izdelali iz odsluženih rjuh iz Doma upokojencev Trbovlje in Izlake ter iz plastenk, pločevink in konzerv, za udeležence pa uporabimo tiste, ki jih v Steklarni Hrastnik predhodno uporabijo obiskovalci proizvodnje,” pravi dizajnerski tandem Zadruge Traparij, ki skrbi za vizualno podobo. Kar pa je tudi praktičen primer koncepta od-rasti, ki ga Post-Apokalypsa zagovarja — končanje prekomerne proizvodnje in bremenitve okolja z izpuhi fosilnih goriv, premik od zasebnega k skupnemu, skrajšanje delovnika ter kreativne re-uporabe tistega, kar je nekoč že pustilo odtis v okolju.

Post-Apokalypsa je produkt kreativnega turizma, ki se regionalnih izzivov loteva večplastno, vedno pa z dobro mero ustvarjalnosti in domišljie ter brez strahu zre v prihodnost: “Čez dvajset let si Post-Apokalypsa predstavlja Zasavje kot demokratično ekonomijo, kjer bo skupnost soodločala o ključnih vprašanjih ter kot samooskrbno regijo na podlagi uporabe obnovljivih virov energije. V Zasavju se bo lahko ne samo preživelo, ampak tudi kakovostno živelo. Uresničitvi te vizije je namenjen Sklad za Domišljijo, s katerim Post-Apokalypsa vrača del svojih prihodkov v lokalno okolje. Sklad spodbuja družbeno-progresivne skupine, ideje in vsebine s trajnostno vizijo,” pravijo ustvarjalci Post-Apokalypse. To so različni akterji in organizacije zasavske civilne družbe: PUNKTcc, Zadruga Traparij, Zavod KŠTM Trbovlje, Društvo prijateljev mladine Trbovlje, društvo Rast, društvo Vox Humana in ustvarjalni posamezniki. Ti se organizacijsko lotevajo upravljanja produkta na samoorganiziran način, horizontalno, s soodločanjem in z enakim plačilom za vse opravljane funkcije.

Torej: 4. in/ali  5. junija?

Prijavite se lahko na: http://postapokalypsa.com/booking/. V zameno tokrat organizatorji pričakujejo iskrene povratne informacije udeležencev, ki jih bomo upoštevali v namene izboljšanja kakovosti igre v prihodnosti.

PA-ZT

Prejšnji članekDela končujejo
Naslednji članekNajtežja odločitev je slovo