Z digitalizacijo, ki jo je epidemija še pospešila, vse več nakupov opravimo preko spleta. In tudi po koncu epidemije bo velik del kupcev ostal na spletu. Imeti spletno trgovino ali ne tako sploh ni več vprašanje. To je spoznala tudi Marjeta Hribar.

Da pa spletna trgovina uspešno zaživi, je potrebno narediti prave korake, opozarjajo strokovnjaki. Na spletni trgovini sedaj lahko najdemo tudi nakit in druge okrasne predmete zasavske oblikovalke Marjete Hribar, ki se želi na tak način še bolj približati sodobnemu kupcu in njegovim nakupnim navadam. Marjetina posebnost je nakit iz premoga, kar pomeni, da je kamnini, ki je stoletja zaznamovala Zasavje z rudarstvom, vdahnila novo življenje.

»S poslovanjem v lanskem letu, ki ga je zaznamovala epidemija, sem lahko zadovoljna. Prihodki so bili namreč na enaki ravni kot leto prej. Omejitve so korenito posegle na področje neposredne prodaje v trgovinah, kjer sem bila prisotna s svojimi izdelki, zato sem manjkajoči promet v zaprtih trgovinah skušala nadomestiti s prodajo preko spleta, kjer so me kupci našli predvsem na Facebooku in Instagramu. Nedavno sem odprla še spletno trgovino in kupcem ter meni bo vse skupaj lažje,« opisuje Marjeta Hribar, sicer inkubiranka trboveljskega Katapulta.

Savus

Foto: osebni arhiv