sreda, 24 aprila, 2024

Iz te kategorije

Slepi jamski objekti

Tokrat Barbara Hanžič Visinski naniza le nekaj od petdeset vprašanj o knapovščini. Na spletni strani Jamatlona objavljamo celoten tekst, tu pa le dva odstavka za pokušino.
»Prva lokomotiva je na trboveljski štacjon res pripeljala le 17 let po tistem, ko je bila izdelana prvo lokomotiva sploh, ampak to pa res ni »nč tazga«. »V babičinih knjigah sm prebrala, d je blo u jamah včasih ful nesreč.« Šit, pa ne, no! Zasipal da jih je, pa voda in mulj sta vdirala, pogoste da so bile eksplozije. Veliko knapov pa so povozili tudi vozički. Grrr! Film s pohajanja po lokalnih poteh rudarstva v glavi prevrtim nazaj. Aha, zato smo se na točki prezračevanja in jamskih nesreč tako dolgo zadržale.

Enega od ventilatorjev – tistega pod Malo Bukovo goro si je bilo treba ogledat od najbolj blizu mogoče. Ograje so ali pa jih ne bi bilo. In s tehničnim varovanjem podobno. Novodobna knapovka ga je locirala – bojda smo stale na platoju Frančiška, kar se je zdelo še posebej smešno. Sama sem zgleda že prestara, da bi vedla, zakaj. Po pravici povedano, me niti ni preveč zanimalo. Ker sem zaradi neljube tematike ekskurzijo že tako komaj dohajala. In ob ventilatorju ni bilo lokomotiv. Je pa bilo zato več kot petdeset odtenkov vprašanja zakaj,« je med drugim v današnji blog na www.jamatlon.si zapisala Barbara Hanžič Visinski.

ZT

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek

Isti avtor