Steklarna Hrastnik, ki je še leta 2009 poslovala s petmilijonsko izgubo, je lansko leto zaključila z dobrimi sedmimi milijoni dobička. Dosegli so ga s koriščenjem povečanih kapacitet, donosnostjo prodaje, vlaganji v zaposlene in uspešnim obvladovanjem stroškov. »Zavedamo se, da na svetovne in evropske politično-gospodarske trende nimamo vpliva. A znamo se hitro prilagajati razmeram na svetovnem trgu. Ta naša prednost se kaže preko vstopov na nove, za nas netradicionalne trge,« je ob tem povedal generalni direktor Steklarne Hrastnik Andrej Božič. »Tako smo v lanskem letu dosegli odlične poslovne rezultate kljub zaostrenim gospodarskim razmeram in povečanju cenovne konkurence.« Steklarna je lani investirala v nov stroj za dekoracijo in IS stroj za proizvodnjo specialne in parfumske embalaže. Ob doseženih rezultatih tudi letos načrtujejo nove naložbe za dobrih 9 milijonov evrov.
Hrastnik1860

V segmentu visoko kakovostne specialne steklene embalaže je Steklarna v lanskem letu izkoristila povečane proizvodne kapacitete in s tem dodatno utrdila svojo pozicijo v tem segmentu – dosegli so 36-odstotno rast prihodkov in 54-odstotno povečanje donosnosti z novimi razvojnimi projekti, s povečanjem prodaje lastne blagovne znamke HighGlass in prodaje obstoječim kupcem. Na področju namiznega stekla so za več kot enkrat povečali število maloprodajnih verig, s katerimi sodelujejo tako v Sloveniji kot v tujini. Na področju razsvetljavnega stekla pa so za 42 odstotkov povečali čiste prihodke iz naslova izdelave unikatnih svetil, ki hkrati prinašajo višjo dodano vrednost. Ob koncu lanskega leta je Steklarna Hrastnik nastopila na trgu tudi pod novo blagovno znamko Hrastnik1860, ki združuje vrednote hrastniških steklarjev, kot so čistost, strast in kakovost.

Naložba v izobraževanje

Steklarna Hrastnik je lani vložila nekaj več kot pol milijona evrov v izobraževanje zaposlenih. Z utečenim programom internih inovacij tudi dodatno spodbuja inovativno razmišljanje. Dodana vrednost na zaposlenega se je v letu 2015 zvišala za 14 odstotkov na 38.584 evrov. V poslovni enoti specialne steklene embalaže je bila še višja, znašala je 68.436 evra. V Steklarni se lahko pohvalijo tudi s podatkom, da ljub povečanem obsegu dela v letu 2015 niso zabeležili povečanja poškodb pri delu. Te so še vedno za tretjino nižje kot v letu 2009.

ZT

Prejšnji članekBliža se izbor Zasavca leta
Naslednji članekOdlično, vendar ne dovolj