V lanskem letu so v zasavskem Chipolu, podjetju za raziskave in razvoj na področju elektronike, povečali promet za skoraj trikrat, in sicer z 865.000 na 2.400.000 evrov. Na novo so zaposlili deset ljudi, prodali pa skoraj 250.000 izdelkov. »Mrežo distributerjev imamo skoraj po celem svetu, manjka nam še nekaj držav, ki jih želimo dodati v letošnjem letu,« pravi direktor Primož Zelenšek. So pa njihovi cilji za leto 2016 še ambicioznejši. Prodati nameravajo kar pol milijona Chipolov oziroma 40.000 teh izdelkov mesečno in tako doseči dobrih štiri milijone prihodkov. Tudi nova delovna mesta bodo letos še odpirali. Kot pravi Zelenšek, bodo zaposlili še najmanj pet do sedem programerjev in drugih razvojnikov na področju operacijskega sistema Android in iOS ter inženirjev elektrotehnike elektonike.
Produkt so konec lanskega leta prenovili. »Dodali smo mu veliko novih funkcionalnosti na programskem delu,« pravi Zelenšek, »kot je, recimo, funkcija “Selfie” in pa “Find my Phone”. Do marca načrtujemo, da bomo izpilili še vse malenkosti in po treh letih razvoja bo produkt Chipolo končan.« Po tem obdobju bodo začeli intenzivno razvijati nove produkte, ki bodo nadaljevali njihovo zgodbo z naslovom Nič ni izgubljeno (angl. Nothing is lost).
TPK