Imam nekaj kartic zvestobe, s katerimi potrošniki pomagamo podjetjem pri nabavi, da vedo, koliko šunke je potrebno nabaviti za praznike in podobno. Popusti in ugodnosti, ki smo jih pri tem deležni, pa so le zahvala trgovcev, ker jim lajšamo delo.«
Kljub uredbi, pa je potrebno zavedanje, da moramo v digitalni dobi elektronskega poslovanja predvsem sami skrbeti, v katere naprave in aplikacije se prijavljamo in kam vse vpisujemo svoje podatke. Tudi sam uporabljam elektronsko banko, storitve e-uprave za oddajo upravnih vlog in zavarovanje in registracijo avtomobila, e-trgovino itd. in nisem še imel slabih izkušenj. Problem pa je v globalnem nadzoru, ki ga imajo multinacionalke preko družbenih omrežij in mobilnih telefonov, o obnašanju vsakega posameznika, čemur se danes ne da več izogniti.«
Trgovske kartice zvestobe imam in se poslužim njihovih ugodnosti.
Zdi se mi, da je bil narejen pravilen korak v smeri varovanja osebnih podatkov, ni pa pričakovati, da se bo popolnoma preprečila zloraba. Še vedno bo prihajalo do njih in previdnost pri tem ne bo odveč.«
Imam dve kartici zvestobe in vsaka dodatna v denarnici je hitro preveč, ker so že najnujnejši osebni dokumenti v napoto. Da bi pa zaradi tega nosil torbico čez rame, mi pa ne pride na misel.
Dajanju podatkov za razna žrebanja se izognem, ker se mi zdijo to otročje marketinške poteze. Prevelika javnost podatkov je lahko tudi problem, vendar se temu zaradi različnih razmer dostikrat težko izognemo. Moji so dokaj javni. Z novo uredbo o ravnanju z osebnimi podatki se tu poskuša narediti malo več reda, vendar se mi zdi, da vsaj v primeru raznih prostovoljnih društev malo pretiravajo.«