Predlogi za potek trase tretje razvojne osi so trije. Med njimi je tudi predlog, po katerem bi trasa potekala od Zidanega Mosta preko Hrastnika in Trbovelj, na avtocesto pa bi se priključila pri Preboldu.
Avgusta je Ministrstvo za infrastrukturo kot najustreznejši predlog izbralo traso G2, ki bi potekala preko Zidanega Mosta, Rimskih Toplic in Laškega ter bi se na avtocesto priključila pri Žalcu in Celju.

Vodja poslanske skupine Združena levica Luka Mesec je na 24. redni seji državnega zbora kolege povprašal, zakaj trasa vendarle ne bi potekala preko Zasavja. To bi namreč za regijo pomenilo priložnost za razvoj. “Govorimo o eni izmed ogroženih regij. Tam je zaradi propada rudarstva pa tudi termoelektrarne v zadnjih letih brezposelnost močno poskočila. Kraji umirajo in če jih bo zdaj še tretja razvojna os obvozila, bodo dejansko izumrli,” je prepričan Mesec.

Minister za infrastrukturo dr. Peter Gašperšič in ministrica za okolje in prostor Irena Majcen sta odgovorila, da predlog še ni dokončen, da bodo o odločitvi še razpravljali. “Glede na to, da so že bila ob sami javni razgrnitvi in tudi zdaj, ko prihajajo pisne pripombe, izražena določena nasprotovanja predlogu izbrane variante, bomo, seveda, primorani preučiti tudi druge možnosti.” je pojasnil Gašperšič.

ZT

Prejšnji članekKradel in vozil pod vplivom
Naslednji članekGabričeva v pobratenih občinah na Balkanu