»Nov teden začnem z osvežitvijo situacije na spletnih straneh tega našega nad/jamskega teka. Že dolgo namreč nisem preverila, koliko nas je pacientov, in če so mogoče rok za prijave/odjave spet podaljšali.
Berem, da bodo eni bodo tekli zastonj. Bog jim pomagaj. Ali pa meni. Nisem vedela, da ostali pa bomo za to plačani. S čim poplačani bo bolj verjetno. Ena nagrajenka bo raje počakala na cilju – zaradi žoge v njenem trebuhu. Bolj se bliža ta prokleta nedelja, bolj tudi sama razmišljam o podobnem izgovoru. Podobnem!
Ampak organizatorji poleg vabljenja na ogled krasnega Zasavja in zanimive jame ponujajo tudi .. Bolje rečeno tolažijo, da se ne začnemo masovno odjavljat. 🙂 Obljubljena nam je namreč nirvana. Pod zemljo? Hudo huda reklama. Obožujem tak marketing,« med drugim piše Barbara Hanžič Visinski na spletni strani www.rudarski-maraton.si.
ZT