Vodilna ideja učnega načrta novega predmeta Kreativno podjetništvo je razvijanje podjetnih lastnosti dijakov, jih navajati na samostojno delo, vzpodbujati njihove komunikacijske veščine, iznajdljivost ter sposobnost prilagajanja različnim okoliščinam. Učijo se ustvarjalno razmišljati, generirati svoje ideje in načrtovati, kako idejo uresničiti. Pri tem je bistveno tudi praktično delo, kjer se povezujejo s podjetniki na lokalni ravni. »Ker je eden od bistvenih ciljev predmeta, da dijake navduši za lastno podjetniško pot, upamo, da smo začeli pisati zgodbo o lepši prihodnosti vseh treh zasavskih dolin,« ob tem pravijo na GESŠ Trbovlje.
Svojo kreativnost so dijaki že nekajkrat dokazali. Maja so domačo žirijo prepričali z najboljšo predstavitvijo svoje poslovne ideje in odličnim poročilom o treh vrstah ameriških krofov iz zdravih sestavin in s slovenskim pridihom, kot so »potica donut«, krof iz pirine in krof iz brezglutenske moke. Prav s slednjim so poželi največ zanimanja tudi na evropskem tekmovanju dijaških podjetij, ki so se ga udeležili julija v švicarskem Luzernu.
ZT