Steklarno Hrastnik so pretekli teden povabili v elitno skupino evropskih podjetij, ki se bo udeležila mednarodnega programa Elite londonske borze. Izobraževanj se bo udeležil ožji vodstveni kader, so sporočili iz Steklarne Hrastnik. Program pa bo po njihovem mnenju odskočna deska za mreženje, pridobivanje novih virov financiranja in dviga prepoznavnosti steklarne. Letos decembra so v program sprejeli 20 novih podjetij iz vseh koncev Evrope, od uvedbe programa leta 2012 pa je bilo v njem vključenih več kot 320 podjetij, ki zaposlujejo preko 120.000 ljudi po vsej Evropi in delujejo na različnih področjih. Od lani je v program vključeno tudi slovensko podjetje Halcom.
Steklarna Hrastnik se je v elitno skupino uvrstila zaradi svojih poslovnih rezultatov in trajnostnih principov poslovanja. Letos bodo po ocenah dosegli
55 milijonov evrov prihodkov, kar znaša 13 % več kot lani. Zabeležili bodo 7,1 milijona evrov dobička pred davki, kar znaša 60 % več kot lani. Med njihovimi strankami so priznana globalna podjetja, lastniki blagovnih znamk, distributerji in maloprodajne skupine. Na svetovnem trgu luksuznih steklenic so obravnavni – pravijo – kot najboljša izbira, ker njihove tehnično dovršene steklenice iz enega najčistejših stekel dvigajo dodano vrednost končnega produkta. V prihodnjih letih načrtujejo dodatno rast na omenjenem segmentu, z naslednjim letom pa vstopajo tudi na segment parfumskih in miniaturnih steklenic ter kozmetične embalaže. Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik, je ob tej priložnosti povedal: »Ponosni smo, da smo postali del elitne skupine podjetij. V programu Elite vidimo možnost in izziv za nadaljnjo rast naše steklarne. Pričakujemo, da bo program naš partner na tej poti, saj podjetjem omogoča dostop do različnih možnosti oz. virov financiranja, povečuje prepoznavnost podjetij, spodbuja odnose in poslovne priložnosti s potencialnimi investitorji ter podpira izmenjavo najboljših praks.«
ZT