V Elektru Ljubljana so z oktobrom odpravili celotne zaostanke vlog za izdajo soglasij o izgradnji sončnih elektrarn. Tako sedaj uporabnikom izdajajo soglasja v 14 dneh od popolne vloge. Na uspešno reševanje vlog je pozitivno vplivala tudi učinkovita reorganizacija. Zavrnjenih vlog je še vedno sorazmerno malo, v podjetju pa svetujejo uporabnikom, naj električno energijo uporabijo ali shranijo s pomočjo baterije ali pa se vključijo v skupnostno samooskrbo.
Predsednik uprave Elektra Ljubljana Aleksander Zupančič je poudaril, da so letos izdali že približno 6.200 pozitivnih soglasij in dodal: »Izpostaviti velja, da se je število vlog močno povečalo. Če smo jih lani v celem letu prejeli manj kot tri tisoč, smo jih letos samo do konca septembra kar sedem tisoč. Do sredine letošnjega leta se je tako nabralo že preko 2300 nerešenih vlog in ker trend ni kazal na umiritev razmer, smo izvedli organizacijske in kadrovske spremembe, ki so obrodile sadove. Zahvala gre predvsem požrtvovalnosti naših zaposlenih, ki so delali popoldneve in vikende, da smo uspeli omogočiti našim uporabnikom tekoče in ažurno obravnavanje vlog. Zavrnjenih vlog je še vedno sorazmerno malo, a tudi te stranke lahko postavijo sončno elektrarno v uporabniškem načinu, saj kljub temu, da ne morejo oddajati električne energije v omrežje, še vedno lahko postavijo samooskrbno elektrarno.«
V podjetju svetujejo, naj stranke električno energijo uporabljajo ali shranijo pri sebi s pomočjo baterije. Če nimajo možnosti individualne samooskrbe ali strehe, se lahko vključijo tudi v skupnostno samooskrbo. V okviru pilotnih projektov v podjetju pa preizkušajo tudi druge rešitve, s katerimi bi z aktivnim upravljanjem omogočili oddajo energije tudi tistim, ki jim je bilo sedaj zavrnjeno soglasje, ne da bi pri tem morali posegati v omrežje.
Popolna vloga je sedaj rešena že v dveh tednih
V Elektru Ljubljana so po uspešni reorganizaciji sedaj sposobni obvladovati in reševati veliko količino vlog, ki se je v zadnjih petih mesecih povzpela tudi na 900 novih na mesec. »Večje povpraševanje je zagotovo posledica tega, da se je električna energija podražila. Zaradi povečanega povpraševanja velikokrat stranke ne vlagajo vlog prek pooblaščencev, ampak same, njihove vloge pa so velikokrat nepopolne in slabše pripravljene, kar dodatno otežuje naše delo. Učinkovito ukrepanje in reorganizacija je pripomogla k temu, da smo v zadnjih mesecih rešili zaostanke iz preteklih obdobij in bomo v nadaljevanju ažurno reševali vloge naših uporabnikov. Upamo, da bodo tudi ostali deležniki v verigi, ki so zadolženi za izgradnjo sončnih elektrarn lahko sledili temu in da bodo uporabniki lahko hitro prišli do delujočih in priključenih naprav,« je še pojasnil predsednik uprave.
Savus
Foto: Elektro Ljubljana