V Grafexu na Izlakah so v septembru predstavili njihova dva pomembna in vzporedna projekta: digitalno transformacijo in trajnost.

Spomladi so v podjetju sprejeli digitalno strategijo. Projekt na nek način traja že 20 let, prve temelje informacijskega sistema so postavili že leta 1993, bolj intenzivno in načrtno pa so se temu posvetili dve leti nazaj. »Vse je prilagojeno uporabniški izkušnji kupca, pravzaprav kupčevega kupca. Končni kupec je kralj, zanj se dela,« pravi direktor Grafexa Matej Sešlar.

Za Grafex pomeni uvajanje digitalne transformcije in trajnosti ter njuna sinergija velik prehod k bolj kakovostnem delu in poslovanju. Na nekakšnem dnevu odprtih vrat so »Grafexi« predstavili dosežke pri izvedeni digitalni transformaciji, ideje in pristope na področju pametne (smart) embalaže, pristope k trajnosti in kako korakati v smeri industrije 4.0, »event« pa so izkoristili tudi za druženje, katerega so pogrešali vse od pomladi.

Digitalna transformacija in trajnost sta v Grafexu kontinuirana objekta. Zajemata tako posodabljanje na področju opreme, še bolj na področju programske opreme, veliko izobraževanja, spreminjanja procesov in uvajanja novih poslovnih modelov ter novih storitev, predvsem digitalnih.

Trak za nove programe in sodobnejše poslovanje sta simbolično prerezala zagorski župan Matjaž Švagan in generalni direktor Etija Tomaž Berginc. Eti je eden od večjih dolgoletnih strank Grafexa.

MP

Foto: Grafex