Bajta 13 je posnel nov komad Trgovina, za katerega je posnel tudi videospot. Besedilo zanj je napisal sam, v njem pa izraža nezadovoljstvo s čakalnimi vrstami pred blagajnami. Kot je povedal: “Inspiracija prihaja iz vsakdanjega življenja in obiska trgovin, čakanja, potenja in nervoze pred blagajno.” Ko je pisal besedilo, je imel v mislih večino zasavskih trgovin, pravi. »Hkrati sem se pa spraševal, če se ljudje po drugih koncih Slovenije soočajo z istim problemom.«
Videospot je posnel s pomočjo prijateljev, ki so mu vedno pripravljeni pomagati. Za montažo je tudi tokrat poskrbel sam. Gre za hitro produkcijo, saj je bil spot v tednu dni posnet, zmontiran in objavljen. »Če bi se odločil za najem profesionalne video ekipe, bi vse skupaj trajalo malo dlje, bilo bi dražje in bolje,« pravi Bajta 13. Seveda bi mu profesionalna produkcija zagotavljala predvajanje tudi na televizijah, a pravi, da nič zato. »Uporabljam socialna omrežja, kjer lahko moj video in sporočilo pride do ljudi.«

TPK

 

 

Prejšnji članekTrboveljske dijakinje odprle bar
Naslednji članekNa Karitas, v zabojnike ali v trgovino